1Cand se face o rezervare online se plateste vre-o taxa?

Nu exista nici o taxa ce trebuie platita in momentul rezervarii.

Plata se face doar in momentul ridicarii masinii.


2De unde se poate ridica masina?

Masina se ridica din parcul auto dar poate fi ridicata si de la aeroport sau de oriunde se doreste in Cluj.


3Pot sa inchiriez o masina daca nu am rezervare?

Pentru a inchiria o masina este nevoie sa va faceti o rezervare online.

In cazul in care nu aveti o rezervare puteti sa ne contactati la telefon.


4Pretul include kilometrii nelimitati?

Da, pretul include un numar nelimitat de kilometri.


5Ce trebuie sa fac daca am pierdut ceva in autoturism?

S.C. Parc Auto S.R.L. nu este responsabila pentru pierderea lucrurilor in autoturismele inchiriate.

Daca sunt gasite lucruri in autoturismele inchiriate acestea vor fi pastrate la sediul firmei pentru o perioada de 30 zile.


6Ce se intampla daca am facut o rezervare pentru un anumit model de masina iar in momentul ridicarii masinii as dori sa schimb acel model de masina cu un altul?

Cand ajungeti la locatia de inchiriere puteti cere un alt model de masina, daca acel model va fi disponibil va vom pune la dispozitie acea masina cu cea mai mare placere.


7Ce sa fac in caz de accident?

In primul rand, asigurati-va ca toti cei implicati in accident sunt in regula.

Daca cineva este ranit sunati imediat la 112 pentru ajutor.

In al doilea rand, contactati autoritatea locala pentru constatarea accidentului si completarea actelor necesare in caz de accident.

In al treilea rand, sunati-ne pentru a ne informa despre accident si va vom oferi mai multe instructiuni in functie de situatie.

S.C Car Rental Walter S.R.L.

Mobil +40-784-102000 (Engleza & Germana)

Email rentacar@auto-walter.ro

Birou: Cluj Napoca - Vizavi Aeroport

Birou: Cluj Napoca - Iazului Nr. 8

Birou: Cluj Apahida - Sub Coasta